DAGEN

godkväll, hur mår ni? :) jag mår bara bra, har precis druckit upp mitt te.
skola som vanligt idag. har fortfarande inte börjat jobbat riktigt än. bara fått böcker och fått reda på vad vi ska kunna för att få G, VG och MVG. slutade vid 3. men i morgon slutar vi 2.
efter skolan så följde ja med oliver hem en lite stund. sen åkte vi till mormor och åt. vi hade ett litet försenat kalas för henne. sen hem och mysa med oliver, har hunnit med och ta en dusch. men nu ska ja fixa mig för natten och lite annat.
i morgon efter skolan blir det att dela ut reklam. fyfan. men ända sättet att ja rör på mig ju.. hahah ;)
men nu ska ja kila. godnatt :)






Adam när han badade. 28 grader i mormor & morfars pool :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0