TORSDAG

som sagt, blir inte alls mycket bloggande här.
det va full rulle hela dagen igår. red ju som sagt på morgonen när ja kom hem vart det fix för att sedan åka och äta med min älskling, vart katrinedals krogen. väldigt gått va det där så det rekomenderar ja. efter det så åkte vi till peter och susanne. åkte ring och vatten skidor först. åkte ja linus och oliver ring först, ramlade av och slog oss lite med det gick allt bra, åkte vatten skidor sen, ja kom nästan upp och oliver kom upp på andra försöket, vilken ja tyckte va as bra. duktig han är min pojk! när oliver o linus skulle åka ring en gång till så vart det inte lika roligt längre. dom flög av något ordenkligt. linus flög på oliver så han slog sig något rejält, fyfan va hemskt det såg ut.
efter vi gjort det så spelade vi plump. nyss lärt mig ja men det är verkligen skit roligt. som tur va så kom ja inte sist. mitt mål va att komma före oliver vilket ja gjorde hahah. sen åkte vi båt igen till degerfors och tillbaka, sen vart det hamburgare. sen hemfärd vid 11. usch, läskit att åka när det va så mörkt. hahha

men va har hänt idag då?
jo min älskling fyller 15 år idag så han har fått massa fina paket.
har väl inte gjort något alls annars. hehhe
men snart ska ja väl åka till stallet. om inte oliver hinner före o säger att ja sk hämta honom. men väntar nog tills han kommer hem så ja får lite sällskap. men tror att adina skulle följa med oxå, blir mysigt.
men nu ska ja plocka rätt lite på rummet. puss!




plump!

ser ju resultatet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0