FINT RUM HAR JA NU

tjenare ligger i sängen i ett ny städat rum.
har putsat fönster, dammat, damsugit och bytt lakan. ska bli skönt att gå och lägga sig sen.
har även plockat fram allt tills i morgon för då kör pappa ut mig till och profit till ridhuset så ska hans kompis hjälpa mig med honom lite.
kollar på postkodkampen, tycker det är lite bra ja.
mår även inte så bra så hoppas är bättre tills i morgon. hostar och mår illa. så känns som ja ska spy hela tiden. hoppas bara ja inte gör det. men kanske ska gå och duscha av mig så ja känner mig lite piggare. blir väl en film om en stund. ha en bra fredags kväll.







dom här två låtarna nördade ja medans ja städade, dyng bra båda två ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0