HEMMA

Godkväll på er kära läsare :)
Har nästan nyss kommit hem från hockeyn. Bofors vann med 6-0 riktigt kul. Träffade Madde där inne men, men såg även att min morbror satt själv så då gick ja och satte mig vid honom den sista perioden och pratade.
Nu har ja precis hoppas i ziperallen och ska snart gå och lägga mig. Ska bara plocka rätt på rummet så ja kan damsuga och sånt i morgon direkt när ja vaknar.
Så i morgon väntas det städande sen till stallet och sen till min vän Matilda och byta julklappar och sitta och prata, så mysigt!
Sen blir det till min älskade pojkvän och mysa!
Men nu ska ja sätta igång så ja kommer i säng någon gång.
Godnatt mina vänner.
haha, bjuder på en väldigt gamma bild :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0