KVÄLLEN

Hej på er igen :)

Nu tänker ja berätta lite om dagen, hann ju aldrig det förut... ;)
Skolan som vanligt, rätt chill idrott, satt bara och kollade på typ. Bild och där kollade vi på film sen så drog ja upp till Agen (en pizzeria) och åt med Oliver och simon. Efter det så hade ja nämligen fått rid uppe på vårldcentralen för att ja har någon bråskknöl som ja tog hål. (ska ta bild och visa er, blir lättare då). Så när ja va där uppe fick ja reda på att ja skulle operera mig, och det är ja verkligen livrädd för. Men vi får ta en dag i taget :)
Efter skolan åkte ja hem och började fixa mig inför stallet, blev som sagt en barbacka ritt, väldigt mysigt på en ivrig häst. Nu på kvällskvisten har ja myst med min snuttis och pluggat och kollat på mitt favorit program som har börjat igen, en ny säsong av Teen mom. så braaa!
i morgon är det den 13 december innebär att det är Lucia i morgon, så på morgonen så ska vi ner till folkets hus o kolla när skolans Lucia o allt :)
Men nu ska ja ta kvällen, godnatt ! :)



mina prinsar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0