SMÖRJA TRÄNS

hej på er igen :)

kom hem från mormor för ett tag sen. Där bjöd det på potatisgratäng och kyckling, gottgott!
Har precis kollat på mitt konto och upptäckte att ja inte fått mina pengar från att ja delat ut reklam. Dom kom efter med så mycket pengar på grund av att dom som vill ha tidingar utdelade inte ville betala så ja fick inte pengar på 3-4 månader. När ja åkte till ullared på krävde ja att få pengar men va inte riktigt säker på det så ja frågade mormor om hon kunde sätta in pengar på mitt konto så mycket dom va skyldig mig så kunde ja betala tillbaka, för ja ville vara på den säkra sida så ja visste att ja hade pengar. Men så visade det ju att ja hade fått pengar av dom så nu är ja skyldig mormor pengar. Men så nu har ja jobbat utterligare en gång till utan att få pengar, så på måndag blir det att ringa dom och visa vart skåpet ska stå ;) haha.
Men nu ska ja trösta mig med att smörja Profits nya träns. TJOOOO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0