10 december

Det här börjar bli en vana att ja inte bloggar.. men ska absolut försöka att bli bättre på det. Vet att ja sagt det flera gånger. Kanske var dumnt så här innan jul när ja vet att det att det säkert skulle vara mycket med skolan.. just precis vad det har vart den här veckan ockå. Haft 3 prov som ja har vart tvungen och pluggat till, så det är därför ja inte bloggat. Men nu i veckan har ja bara ett prov så ska förska att blogga lite mer.
Men igår kväll så var ja på hockey med min finaste pojkvän och dom vann även med 6-2.

Idag så är det 10 december och är exakt 14 dagar kvar till julafton, ja längtar som ett lite barn igen. hehe
Skulle egentligen till stallet idag och rida min prins men han har tappat en sko min lilla bubben, men dom skulle försöka att fixa det tills i morgon för då ska ja och Oliver och ett par kompisar till oss och rida. Den ena är nämligen skit häst rädd men det ska vi få bort det, heheh.
Så nu ska ja börja plocka fram grejor tills i morgon och fixa lite på rummet, är ju helt själv hemma så sitter och dunkar musik. Senare ska ja även till mormor och äta så det blir bra. Hoppas även på lördags mys i kväll med min Oliver.




vart även en god frukost !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0