27 december

Hej på er :)
Som ni märkte hann ja aldrig att blogga igår pågrund av att ja va på marieberg hela dagen med min älskling oliver hans syster Adina och hans mamma Johanna. Var verkligen jätte mysigt!
Ja och Oliver gick runt och hade det mysigt där för oss själva, fick ävem med mig en hel del från rean. Aa, för det är ju mellandagsrea som ni säkert redan vet :)
När vi kom hem vart det mys framför tv:n sen sova, mådde inte så bra på kvällen där så vart sängen tidigt.
Idag har dagen gått åt av att legat framför tv:n och bara slappat idag med.
Oliver lanar med en kompis så ja följer med mamma på hockey. Är rätt skönt att vara ifrån varandra också även om man inte vill det så är det bra för förhållandet. I think so!
I morgon blir det att strycka och städa badrummet, är så duktig flicka ja. Ska även upp till stallet och rida min lille prins efter det.
Men nu mina damer och herrar ska ja börja fixa mig för hockeyn :) Bloggar när ja kommer hem igen.
Nu tänkte ja lägga upp allt ja köpte igår, skriver vart ja köpt det bara !
Only



Only



Gina Tricot



Gina Tricot



Bik Bok



Carlings



Carlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0