KGA OM EN STUND

hejhej, sitter nu på mitt rum som är SÅÅÅ varmt, har alla fönster öppna + en fläkt, skujt! förövrilgt sitter ja fixad för att åka in till karlskoga, men för att inte åka själv så ska nog oliver följa med mig. han åkte i morse och klippt gräs så han tjänar pengar ;)
men snart så måste ja åka, så får nog bli att åka själv ändå, trist. vet att ja får med mig ett linne från h&m till mig själv. senare hem o fixa sig till kalaset, nog bara platta håret :)
men nu ska ja plocka utan lite till på rummet och vänta en stund till på oliver o se om han hör av sig.




oliver igår när han låg ute o sola, det va pest och pina. sj kunde man inte ens ligga ute, för varmt och röd som en kräfta ;)




lägg märke till något speciellt ;) hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0