så..

nu är allt fixat, ja är fixad, rummet är fint. nu ska bara allt ner i väskan, hoppas bara den inte blir för tung.
om en stund så åker ja ner till tåget. hoppas ja klarar av det här nu bara, lite nervös är ja allt. helt sj ska ja åka dit. har ju åkt tåg förut men det va med bella och då blir det lättare för då är man två. men ja ska nog allt klara av det här.
har gjort några inlägg idag så nu kan följa mig vart ja är o så. sen några inlägg tills dagarna ja är borta. troligtvis det inga mer inlägg tills ja kommer hem. men kanske ka få låna deras dator? (a) men annars så bloggar ja mer när ja kommer hem.
men nu ska ja packa ner allt i väskan för att åka.
tåget går om 40 min. önska mig lycka till o försök att underhålla mig på tåget oxå med lite sms o så ni som har mitt nummer, nu ska ja kila puss ! :)







sötnöt ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0