PETTER <3

hej, det va ett tag sen. får börja med ett förlåt för dålig uppdaterinn men har inte haft lusten till att göra det för att det har vart fint väder nu i tre dagars tid och sen har ja inte hunnit.
men nu fick ja lite tid över. ska egentligen städa och fixa mig för att åka till karlskoga och köpa present till min kusin som fyller 19 år idag, gud va tiden går, tyckte nyss hon va liten skit som ja är. men nej, här växer man och blir stor som ett hus. haha nejdå. så illa är det inte.
men dom har dagarna ja inte bloggat har ja o oliver i stort sätt bara solat, i onsdags så va vi i degernäs o sola o bada. brännde upp mig som in i helvete,(har fotfarande ont). senare på kvällen så åkte vi in till karlskoga festen. petter va ju där. jävlar vilket drag det va. tog tyvärr inga bilder för orka inte bära kameran hela kvällen och mobil bilderna blir inte bra, så fick bli en blidlös kväll, haha.
men nu tänkte ja fixa mig och städa. puss på er. bloggar nog innan ja åker eller ikväll!







dom här låtarna saknade ja att petter spelade. men det va bra ändå. ett jävla drag. värt att åka in och kolla på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0