ONT I KROPPEN

tjenare min änglar :)

inte orkar bloggat idag för har haft sjukt ont i kroppen.
vilket ja har fortfarande. så idag har ja bleve säng liggande.
pluggat till moppen.
men nu har ja precis duschat och ska snart packa för att åka ner till husvagnen och sova där i två nätter !
hoppas det är folk där nere så man får lite annat att tänka på för vill bara att det ska bli fredag nu !
för gud va ja saknar min älskling. helt sjukt hur mycket man kan tycka om en person så mycket som ja gör.
när han kommer till mig ska ja bara krama om honom så hårt och känna hans närhet. då blir ja nog det lyckligaste i världen när ja ser honom. kommer spridas så mycket glädje i mig.
snälla kom hem älskling, ja saknar dig så sjukt mycket, kom hem för min skull iaf ?
men nu ska ja börja packa, kanske bloggar mer ikv. puss !




älskling, ja saknar dig, kom hem nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0