HUSVAGNEN

tjenare ! :)

sitter här i förtäldet nere vid husvagnen och lyssnar på musik och äter ostbågar.
saknar min älskling jätte mycket. längtar sjukt mycket tills på fredag kväll då han kommer hem till mig.
släpper honom inte, hur mycket han vill gå ifrån mig så följer ja efter för nu får han inte vara borta ifrån mig mera !
idag har ja inte gjort mera än allt läst bok i stort sätt. så nu har ja läset ut den och har inge mer o göra. tråkigt, får väl ta trafikboken o läsa. men det är inte lika lockande. men det är ett måste.
men nu är ska ja snart äta jordgubbar och mjölk. sen kanske plugga lite sen sova ?
så det blir fredag snart ;)
i morgon blir det väl sola om det är fint väder på förmiddagen.
sen på senare där så åker ja nog hem till matilda sen in till stan med henne. saknar henne.
vi är inte så ofta, för vi har våra egna liv. och vi trivs att bara träffas iblnad och prata av oss. sen kan det dröja 1-2 månader innan vi ses igen. men vi jobbar på att ses oftare :)
men nu ska ja göra några inlägg sen plugga.











just nu här nere :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0