KARLSKOGA , igen ....

tjenare ! :)

hemma nu efter allt farande ;) eller va det vid 10 kanske?
när ja kom hem från husvagnen så vart det fix sen ta bussen till karlskoga. det va så fullt på bussen så vi fick stå, va länge sen ja fick göra det ! hade bestämt mig att ja inte skulle köpa nått. men ja köpte en parfym och ett par shorts. visar er bilder ! när vi va på väg till bussen så ÖS regnade det. inte sätt så mycket på länge. det va så det gjorde ont i huvudet på mig när vi spran på bussen. men när vi kom till degerfors så hade det inte regnat ett skit, va som ett sträck ;) hahah det är sjukt !
men när ja kom hem så vart det att åka till lanna då. några saker, visar er när ja tvättat allt. för det va nämligen inte tvättat. men det gör inge för det va så billigt. men visar det nog i morgon skulle ja tro.
men nu ska ja sova för att orka med att åka och köpa moppe hjälm med pappa sen fika med honom och linus eftersom han fyller idag (7 juli) så grattis till dig goa pappa !
men nu ska ja sova, bloggar mer i morgon puss ! :)





detta va det ja köpte. båda sakerna på h&m ! :)
shortsen va på rean och kostade då bara 75:-
sen parfymen kostade 40:-

förresten, i morgon vid den här tiden så ligger ja o myser med min underbara oliver som vart borta från mig tock för länge !
men i morgon så ser ja honom äntligen igen, gud så skönt. men nu ska ja sova så tiden går fort. godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0