8kamp

tjenare :)
kom hem för en liten stund sen då ja har vart med oliver i karlskoga o solat o käkat på donken.
dyng gött ! så nu vart ja lite brun iallafall.
skoldagen va faktiskt rolig. vi ju i kvarnberg med 3 andra klasser och hade olika grenar. kul !
men nu sitter ja här med min trasiga dator igen. eller a det går inte att ladda. och då ringde ja peter direkt för det va han som lagade den sist så hoppas han kan göra det liteee bättre den här gången ;) hahah.
ska snart duscha o göra hårinpackning och börja göra iordning för i morgon då va har avslutning. GÖTT!
senare kommer oliver o då ska vi göra ansiktsmask och fotbad ;) eller blir väl ja som får göra det:D

i morgon efter avslutningen så åker vi hem till oliver och fikar senare på kvällen åker vi med min familj och äter någonstans. kommer nämligen inte ihåg va det heter.
men snart dör min dator så nu får ja säga adjö :(
hoppas ja bloggar i morgon. eller det göra ja men frågan är från vilken dator ;) kan bli spännande. puss!







den här saken ska ja använda när ja ska fila fötterna sen.
skit bra sak. lånar den av min mormor så fråga mig inte vart hon köpt den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0