GLAAAAAD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tjenare ! :D

idag känner ja att det är en bra dag för mig.
fick reda på att ja fick vg på uppsatsen ja skrev. vg på so prov!
köpt converse! var även och lämna in min mobil som va mindra bra. internet funkade nämligen inte. det ända ja va rädd för va att ja inte skulle få alla nummer men hade dom kvar på min gamla mobil så det är lungt. bara den funkar som den ska så blir ja glad och för hoppningsvis så ska den göra det när ja får tillbaka den ! :D
va även till trafikskolan och rättade till min inloggning så ja kan börja plugga ordenkligt igen nu. för nu jävlar ska ja ha mitt jävla körkort !
gick även bra när ja pluggade nyss också, så nu är ja på g känner ja !
men nu ska ja gå och vara glad hos min älskade pojkvän och dela med mig lite glädje ! :D
hejdå!




skorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0