KLART MED STÄDANDET

så nu har ja nästan gjort allt som ja sa. allt ja inte hunnit gjort. det ända ja inte hunnit gjort är att puttsa mina fönster eller pluggat. så känner mig rätt nöjd. så snart ska ja kolla film. tänkte kolla ponny akutan samtidigt som ja håller på och fixar profits träns som ja inte vet hur ja satt ihop ;) hahah ganska roligt!
men när ja städade min garderob så hittade ja mina favorit tröjor. eller dom är enkla och ganska snygga !



här är dom. ja tycker dom är helt okej och är rätt snygga och jag använder dom rätt ofta och dom är köpta på vero moda och kostade typ 150:-. fast det va ett tag sen så dom kanske inte finns kvar ! :)
bloggar senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0