RIDAAAAAAA

tjenare mina babes ;)

har nyss talat med min bby, känndes jävligt skönt kan ja säga ! :)

va ju med matilda förut. vi åkte in till karlskoga och åt på donken och satt och pratade och hade det jätt mysigt !
sen skulle hon på kalas så då åkte ja hem en stund sen till mormor. där va även peter, susanne och adam.
peter hjälpte mig med min dator. så i morgon bitta ska ja börja blogga ifrån den isf linus.
nog om det.
nu ska ja snart sova för i morgon bitt ska ja upp till stallet för att hämta profit och lilleman från betet för ja ska till ridhuset och rida. va ett tag sen nu !
men nu ska ja sussa för ska upp 7 i morgon bitti, fyfan ! 
men ska ju rida o träffa mina godingar så får väl se det så.
puss. bloggar mer i morgon ! :)




blir rätt tråkiga inlägg nu, inga bilder. men nu ska det bli fler. tror ja : $

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0