SOLIG DAG

tjenare, sitter ute på min altan nu och njuter av värmen som fortfarande är kvar, fattar inte är typ 24 grader ute och klockan är 10 på kvällen, sjukt ju ! ;) men gött!

vaknade i morse utav att mormor kom in i rummet (vi sov här nämlugen i stället) och när hon kom in så var klockan tjugo i 12, snacka om att ja fick panik för visste ju att det skulle bli fint väder så halva den dan vart ju åt helvete, brukar aldrig sova så länge längre nämligen. men upp fort vart det och äta frulle sen ut i solen. men vi märkte fort att det blrv för varmt så det vart upp till mormor och baba i deras pool. 25 grader va det i den. gött, fast när man va varm så vart det iskallt. badade 1 av 3 friviliga och resten blev ja i puttad, hmm... hämd kommer på er som putta i mig. hahah!  men tänkte ta kort på poolen så får ni se hur den ser ut. rätt nice faktikt.
vid 6 åkte j o mormor till mamma o linus i husvagen óch ''hälsade på''. myys! hade med oss lite fika.
men nu på kvällskvisten så ska ja och min pojkvän ta en kvällspromenad. skönt!
innan ja går så ska ja visa er va ja fick i går i brevlådan, så hållut ! :D
om ja inte bloggar senare så bloggar ja när ja i morgon för då blir det moppeplugg och solning, usch för moppeplugg, men det är ett måste för att få det där jävla kortet snart ! buhu, varför kan man bara inte få det ? ;(
men nu ska ja kila,puss!




min utsikt från altanen. bilen suger eftesom min mobil kamera suger ! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0