STALLE

tjenixen :)

min dag har vart jätte bra idag.
började med att klockan ringde vid 06.20.
gick upp och gjorde mig iordning för att åka upp till stallet.
eftersom hästarna gick typ 6 km från stallet va ja tvungen att gå och hämta dom.
men det gjorde mig inget alls. det va så skönt ute, ljummet.
gick och mös med mina killar. (a) fixade profit och åkte iväg till knutsbol och red.
hoppade, hade hoppas på att han iaf skulle hoppa. tog ett tag och få över honom kan ja säga.
började med att vi la en bomm som han skulle gå över men han gick inte ens över det. haha tönt!
men kom över ett kryss iaf, det va mitt mål så ja är nöjd !
bara att träna så kommer han och bli van. hoppas vi !
åkte hem och gick tillbaka dit hästarna va från början.
sen hem o duscha o följa med pappa och hans kompis sandra och äta på bossna. sjukt gott !
sen dess har ja klippt gräset och bara tvättat maskin på maskin, känner mig nöjd!
kan sova med gott smvete när ja ska sova. vilket inte ska dröja eftresom ja vart vaken sen typ halv 7 i morse ;) hahah
men nu ska ja kolla bb sen sova, för i morgon väntas det kalas i örebro och OLIVER KOMMMER HEM. gud va ja längtat !
sjukt va ja saknar honom asså. hoppas han ringer mig snart, så ja får höra hans goiga röst ! :$





tyckte iaf att ja gjorde en fin fläta i hans svans innan vi åkte :)




och JAAA VEEEET mobil kamera suger ;$
men va den ända kamera som fanns. borde tatt med min system kameran men det gjorde ja aldrig, dumt av mig, förlåt ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0