GRILLNING

förlåt att ja inte uppdaterat. men när ja kom hem ifrån kalaset i lördags så ville ja bara mysa med min lille älskling. även igår, ville bara vara med honom. så mysigt !
men ja tänkte berätta lite kort om idag och igår.
igår mös vi på morgon kvisten där och hade det allment mysigt.
åkte med mamma och handla, sendan ner till våran husvagn som vi har nere vid svensbol.
där grillade vi och hade myyyyss ! :)
idag vaknade ja bredvid en puss gurkan oliver. han låg och pussade mig på munnen när ja sov och på min rygg. bästa sättet att vakna på tycker ja ! :$
hade inget annat för oss så vi drog in till karlsoga och käkade på donken.
sen åkte vi hem och hade vatten krig i värmen ! ;) hahah kul kul !
men nu sitter ja hemma och gör inget. borde städa lite.
oliver kommer hit sen hoppas ja. han är o tränar just nu. eller den har väl slutat så han kommer snart hoppas ja ! :)




min grill kung !









som sagt ;)



underbart !



myyys!




husvagnen våran !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0