big brother live

va med mamma till lanna idag och hämtade ved. rätt mysigt.
sen vart det hem och rida på profit. blev en mysig barbacka ritt utan skor runt åsen, så jävla gött !
men nu ligger ja i sängen och kollar big brother live men det är snart slut så då ska ja sova för nu väntar en jobbig vecka framför mig. orkar verkligen inte med det mer. men hoppas dom 5 veckorna spm är kvar går snabbt.
nej nu ska ja sluta klaga och gå och sova. godnatt.




vid lanna va det ett fint sto som va där som ja bara va tvungen att klappa.
kännde mig som ett litet barn igen (a)



som sagt, JAG ÄLSKAR MULAR !







och några bilder från när ja va och red mitt hjärta ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0