KLARADE UPPKÖRNINGEEEENNN !!!

hej. nu är ja äntligen hemma från ett massa åkande moped.
men det va det värt, FÖR JA KLARADE DET ! wiiiihhhoooooo :D
så om ja pluggar ordänkligt nu så har ja körkortet till sommarlovet. och det ska ja ha bara ha !!!

morfar lovade mig pizza om ja klarade det så dä blir det. men har för jävelens ont i munnen. berättar det i ett inlägg senare.
så nu ska ja väl plocka i ordning allt tills i morgon och på lördag.
för i helgen är det en stall helg. på lördag så ska ja och profit(hästen ja rider) ut till knutsbol och rida för min rid lärare. ska bli förbannat kul. och i morgon då så ska ja förbereda lite och rida runt gräsholmen så han kommer igång lite. hoppas ja får med mig någon som fotar på lördag bara, men det ska det väl vara hoppas ja.
men nu är det bäst ja skyndar mig lite, så ja hinnder med allt ja tänkt göra :D




detta satt ja och smaskade på inne på trafikskolan medans det va en liten rast.
kakorna va otroligt goda (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0