sovvvaa !!!

tjenare snyggingar ;)

nu sitter ja med ett äpple i handen och en loka bredvid mig.
är as trött så funderar på att sova ?
har hunnit göra så mycket sen ja kom hem.
vilkt reklam, ränsat ut garderoben, umgåts med oliver en stund, tagigt kort på alla kläder/saker ja köpte i ullared.
och det kommer nog upp i morgon eller på torsdag. ska ju ''jobba'' i morgon igen sen på kvällen ska ja klippa mig. sen va min morbor här förut och lämnade reklam till mig som ja ska dela ut åt honom i morgon.
han äger ju nämligen ett solarium i kga, open sun ! så nu är det billigare att sola. om man betalar 100 kr så får man 200 kr, så nu är det bara att passa på.
skulle behöva åka in ja med, men det är så mycket nu.
massa prov, plugga teori jobb, kalas och allt. uusch ! men nu ska ja sussa ! godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0