15 - DAGARS LISTA

Dag 01 - Vem är jag?
Dag 02 - Fyra bilder som gör mig glad
Dag 03 - En person som betyder mycket för mig
Dag 04 - Fem webbsidor jag är inne på ofta
Dag 05 - Tio sanningar om mig
Dag 06 - Någon som jag saknar
Dag 07 - Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 08 - Tio saker jag gillar att göra
Dag 09 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen
Dag 10 - En bild jag har tagit som betyder någonting

Dag 11 - Bilder på mina närmaste vänner
Dag 12 - En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
Dag 13 - Musikfavoriter
Dag 14 - En sång som får mig att må bra
Dag 15 - Är jag kär?


kör en såndan här lisa för att ni ska få veta lite mer om mig mer än det som redan står.
för ni vet väl vart det står?
för er som inte vet så trycker man på bilden under där det står '' LISA''
där står det lite info om mig men här ska ja lägga upp lite mer (:


Kommentarer
Postat av: Oliver "Mindfucker" Malinen

tjenare kexet, står du här och smular? :) <3

2011-05-05 @ 22:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0