17 oktober

tjenare bloggen :)

förlåt att ja inte hunnit blogga tidigare, faktiskt inte hunnit det.
nu sitter ja iallafall här och ska snart lägga mig i sängen och läsa.
tidigare idag va det ju skola som vanligt. vi hade ett spring test på idrotten idag. och det visade att ja VERKLIGEN bara behöver ut och röra på mig för dte va absolut inte bra alls.
efter skolan så åkte ja till Oliver och döade tid som ja inte borde gjort utan gjort något vettigt som att plugga till exempel.
var även till stallet. fick sällsap av Oliver och hans syster Jamie. hon är 3 år och hur söt som helst. hon har vart med mig till stallet flera gånger men inte vågat gått fram till dom. men helt förståligt. men idag så borstade hon på Profit, gav honom en äpple och red även med mig. hon tyckte det va kul. riktigt stollt :D
men nu ska ja ge mig av till sängen. i morgon väntas en plugg dag..
bloggar mer i morgon, godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0