27 oktober

har nyss kommit ur från en kall dusch.. fanns nämligen inget varmvatten. inte alls skönt, men men.
på praon idag har ja inte gjort så värst mycket gjorde några gransar och sådär. va allmänt trött, gillar inte såna dagar alls.
efter det åkte ja till stallet och mös riktigt mycket med mina pojkar, gud så mysigt vi hade det.
men nu ska ja gå och lägga mig och vänta på den sista prao dagen. inte alls kul vill verkligen vara kvar. kommer defentivt söka florist linjen. verkar kul! har även bakat en kladdkaka som ja ska ta med mig i morgon som dom ska få av mig.
men i morgon efter praon kommer mamma och Oliver och hämtar mig för att sedan åka in på hockey. så i morgon blir det nog inte någon bloggning.
förresten, det har ja glömt. det är ju fan lov i morgon ju, rätt skönt. men sen vill ja tillbaka till Blomboden igen. buhhuuuu :( men nu ska ja sova. GODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0