7 oktober

tjenixen :)

sitter och väntar på att maten ska bli klar, fast det är den säkert inte för väntar ju på gäster som ska äta med oss.

dagen har bestått av skolan, va rätt okej och roligt för en gångs skull.
hade prov som ja tyckte gick bra. tror ja iallafall.
efter skolan va ja och sola sen och handlade med mamma. var även och tankade en sväng vid ok förut. för i morgon bitti ska ja troligtvis skjutsa min bror till knutsbol och sen hämta Oliver vid tågstationen för dom får inte plats alla i en bil så ja är snäll och hämtar honom. men dte bryr mig inget. ja bara vill det egentligen.
nu ska ja börja fixa lite på mitt rum. har lite små saker ja behöver göra innan dom kommer.
innan ja lägger mig så ska ja ha hunnit gjort ansiktsmask och duschen. men nu ska ja greja. bloggar senare :)



kan även meddela att ja tycker denna här solkrämen ja använder när ja solar solarium funkar hyffsat bra. eller så är det bara inbillning. i så fall en bra inbillning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0