8 oktober

Godmorgon fina bloggläsare :)

Oliver ringde och väckte mig vid 4 tiden i morse, då hade han kommit till sverige. sköönt att veta det.
sen ringde han vid halv 9 igen då satt han på tåget till degerfors. ska bli skönt att få hem honom igen. men lite nervös är ja hur brun han är. han får nämligen inte vara för brun för då ser det konstigt ut eftersom ja inte är brun alls ;) hahah
men nu ska ja ta en dusch och sen börja fixa mig för att hämta honom på stationen. sen hoppas ja på massa mys. ska nog försöka få med honom på hockey sen också. den börjar vid 4 så vi får se om vi åker på den. men nu ska ja börja så ja vet att ja är klar. puss puss :)






hahah kolla min söta katt Mimmi hur hon ligger? ja förstår mig inte på henne ibland ;) men söt är hon iallafall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0