14 oktober

usch, ja skäms ju så dåligt ja bloggar. men ja har verkligen fullt upp. rida, plugga,rida,plugga...känns mycket.
fast ändå inte, nu i fortsättningen ska ja bara tänka på mig själv och vad som är bra för mig. har tänkt väldigt mycket på andra vilket inte är bra i mitt fall känner ja... men ja ska nog fixa det.

igår så gjorde ja klar en grej i bilden som ska vara inlämnad på måndag senare var ja iväg till stallet för lite mys med mina underbara killar <3
senare åkte jag och hämtade min älskling som tränade. duchade och hade det mys.

idag va ju skolan, rätt lung och skönt. hade musik första och där ska vi börja spela i grupp ska bli kul. själv ska ja spela bas som ja suger på så det kan bli intresant att se ;)
men nu ska ja kolla på lite program på datorn som ja missat under veckan och bara ta det lungt, funderar på att gå ner och hämta sotbågspåsen som ja vet ligger där nere ;) hö-hö.
föröverigt är ja själv hemma nu, Linus är i stallet och mamma i Norrköping tror ja det va ? fråga mig inte va hon ska göra där ;)
Oliver är på cup i Karlstad men kommer hem ikväll så ja går nog och sover hos honom tror ja.
han ska ju spela i morgon med så då ska ja nog in och kolla lite på honom när han sparkar lite boll.
men nu ska ja kolla på det där sen ska ja försöka städa lite och kanske hjälpa mamma och städa lite, det visar sig. bloggar mer senare, pusspuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0