KVÄLLEN

tjenare :)

har tvättat bilar HELA dagen känns det som. men det va det värt det, rätt kul va det också. får ju pengar så.
fick även jätte godmat hos mormor. mumma!
men nu sitter ja o kollar tv. ska börja fixa lite på rummet sen ta kvällen. är som sagt dödstrött och sen fick ja ont i magen med, saknar oliver så jävla mycket så att ja får ont i magen. men nu är det bara 5-6 dagar kvar. låt det gå fort nu för nu saknar ja honomväldigt mycket!!
men nu ska ja lägga upp min vecka på bloggen sen fixa mig för natten :)






städade en garderob förut. hade tänkt att rensa ur lite men ville ha kvar allt ja hittade där. men har lixom 3 kvar  så ska allt hitta något ja inte ska ha kvar.
men till saken, hittade min klänning som ja hade när mamma och pappa gifte sig 2003. ja bara älskade den då gör det även fortfarande, dock får ja ju inte på mig den.. haha :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0