20 oktober

dagen började inte så bra...
det sista mamma sa när ja gick ut ur dörren va att ja skulle ta det lung så att ja inte rammlade för det va halt ute. och tro mig, det märkte jag..
för när ja skulle sväng in till Oliver så drog ja mig. trasiga byxor och en liten repa på moppen annars gick det bra. så efterskolan så åkte ja och morfar in till Däckson och kollade efter viter däck. dom kommer troligen nästa vecka så det ska bli skönt.

skolan idag gick rätt fort iallafall så det va rätt skönt. tog med båda mina stickningar hem så nu ska ja börja och sticka ordenkligt och se till att bli kvar. visar er någon annan dag när ja sitter där mid stickorna ;) haha
nu håller ja på att kolla på bonde söker frutv4play. ska måla naglarna och packa inför i morgon. för i morgon ska ja ock Oliver i väg till Gustavsvik med Matilda och Robert. så det ska verkligen bli as kul. tar bussen från degerfors vid 14. så i morgon blir det inte så mycket bloggande skulle jag tror.
men nu ska ja gå och packa och välja lite kläder inför i morgon hade bra så länge :)



fick också muffins i skolan idag. verkligen as goda !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0