29 oktober - we found love

hej på er :)
som sagt, ja sa att det garanterat inte skulle bli någon bloggning och det vart det ju inte.
igår va det ju sista dagen på praon, riktigt sorligt. men hon som äger företaget frågade mig om ja ville komma någon lördag och hjälpa till och det är klart att ja vill eftersom ja trivdes där så bra.
efter det så kom mamma och Oliver och hämta mig så åkte vi till hockeyn, tror det slutade 3-2, inte säker.
men i dag har dagen gått åt till att vara trött och sur. har nämligen inte sovit pågrund av att ja haft ont i nacken och i huvudet + att Oliver har snarkat. men senare blir det väl ett bad i hans bubbel badkar skulle ja tro?
sen sängen för ja mår inte alls bra. antingen så svettas ja eller fryser eller gör både och samtidigt. fyfaaaan!!
i morgon blir det kalas för lille Adam som fyllde i onsdags, hela 5 år blir killen.
men nu säger ja tackl och bock för mig och hoppas ja blir bättre tills i morgon. puss och godnatt!!
bjuer på min favorit låt just nu. helt grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0