3 oktober

helllooooww :)

skolan idag var INTE OKEJ. hade idrott på morgonen och då hade vi styrka. så nu har ja ont i HELA kroppen speciellt ryggen och benen...gör sa ont. när ja går i trappor så håller ja på att rammla. hahah det gör så ont. kommer absolut inte komma upp ur sängen i morgon hahah. så fattar inte att ja ska kunna rida i morgon. haha ;)
efter skolan så åkte ja hem och fixade lite saker.
kollade om ja hade fått min lön, men nejnej. senare kom mig ''chef'' och lämnade reklam. ja bara what?! ja ska inte dela ut i veckan. men han hade skrivit fel på lappen men ja hinner nog ändå och tjänar ju pengar.
pratade även en liten stund med honom och han sa att ja var den bästa som han hade som delade ut, så det känns ju bra och att ja även får kvar mitt distrikt efter vintern. för ja tänker inte dela ut när det är vinter. så det känndes bra med den pratstunden.

åkte till stallet och hade det mys med mina killar. hade tänkt och rida barbacka idag så det gjorde ja, riktigt mysigt. han skötte sig skit bra. så bara längtar tills nästa barbackaritt :)
fixade till dom och nattade dom sen åkte ja hem. håller på och ska tvätta och städa min rycktlåda. håller på och tvättar de borstar ja inte använder så i morgon kanske ja tar hem dom andra och tvättar dom så ja får dom fräscha. både stallet och mitt rum ska bli fräscht (y)

men i morgon blir det och åka till ridhuset, men fattar inte hur det kommer gå med min träningsverk som ja kommer att ha. hahah hoppas den inte är så kraftig så som ja föreställer mig att den kommer bli.
men nu ska ja kolla på ensam mamma avsnittet som gick förut. kollade nämligen på 16 and pregnant istället.

men nu ska ja sluta tjata och göra lite nytta, som till exempel att packa tills i morgon så ja kan sova 30 min längre ;) hehe. bloggar senare :)



mobil bild = kvaliten suger ! men världens sötsade häst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0