4 oktober

godmorgon på er :)

snart blir det iväg att åka och hämta transporten hos gunnar sen blir det upp till Profit och Lilleman.
hoppas på att Profits skor sitter kvar nu. dom är så tunna, har aldrig sätt tunnar skor. så får hoppas dom sitter kvar så ja kan rida i morgon med Matilda.. HOPPAS HOPPAS! hovslagaren kommer i helgen.
men nu ska ja försöka ta mig ner för trappan. ja har sån träningsverk så ni anar inte. det gör så ont.
får kanske be linus rida åt mig. hahahah skulle inte förvåna mig. men nu ska ja skynda mig. puss o hej :)




när ja kommer hem blir det smörja lite och fixa i stallet. sen dela ut reklamen ja fick igår så kanske blir klar idag då. skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0