MITT ALLT...

precis kommit hem från ett möte med skolan. typ gymnasie och sånt kul/tråkigt...
före det så delade ja ut reklam dock inte klar för det räckte inte så kör resten i morgon.
men nu ska ja kila bort till oliver för att sova där. han åker ju somsagt utomlands på fredag i två veckor. hur fan ska ja klara mig utom honom, han är ju mitt allt. han som gör att ja klarar igenom alla dagar som är så jobbiga. hur ska ja då klara mig nu? hoppas det bara går fort.
i morgon blir det skolfoto och sen syskonkort och söka prao plats. återkommer om det. blir även upp till stallet också. men nu ska ja skynda mig, tror oliver beställt pizza. hehe gulli. men nu ska ja packa ner allt väskan :) puuussss!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0