VÄRSTA HELGEN

kom hem för 30 min sen då ja vart o tankat o skjutsat hem oliver.
va ju som sagt och åt hos mormor, jätte gott!

tänkte iallafall berätta lite om helgen, fredags efter skolan vart dte hem i greja lite, sen kalas firande för Adina (Oliver syster).
lördags så vart det ner till farmor & farfar där mina fastrar va + min goa kusin Ture som är hel galen, hade det mys med honom. Ida hjälpte mig även litre med matten, fattar iallafall lite mer än innan.
efter det åkte ja och Oliver o kollade på Madde när hon åkte cross.
om vi säger så här... hon åkte ambulans hem... hon skulle hoppa över ett hopp, hon kom för lång ''bak'' men crossen så hon fick sig den över sig sen så kom det en och körde på henne. det va verkligen hemskt att se.. ser fortfarande bilderna framför mig.. det värsta ja vart med om. tjöt från att hon ramlade till att hon ringde till mig. som tur är va det inget brutet. hon har väldigt ont överallt bara. hade gärna tagit all smärta hon har för att det ska bli bättre. hoppas dte blir bra när som helst..

men nu ska ja iaf sova så ja orkar med skolan i morgon, godnatt.



... där ligger min bästa kompis :(



bästa vän, vi tänker på dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0