THE WEDDING DATE

tjenare mina bloggläsare.

förlåt att ja inte bloggat men i torsdags kväll så försökte ja umgås så mycket helst med min Oliver som åkte till turkiet igår.
så igår va det inte riktigt som ja skulle, va ledsen i stort sätt hela dagen och sen när ja ringde så vart det ju inte bättre, började stor tjuta och typ bara la på och det ångrar jag så väl. kommer inte få prata med honom på typ två veckor, mer än någon enstaka gång på facebook. men gud så ja saknar honom. bara längtar till 8 oktober.
hoppas det går fort nu att ja bara hinner och blinka så är han hemma igen...

nu ligger jag iallafall i sängen för att sova, eller kollar på min favorit film, the wedding date. dyng bra film, har sätt den flera gånger.

har vart i ridhuset i dag med Profit. gud så duktig den pojken har blivit, riktigt stolt. men nu ska ja sova.
för i morgon blir det att plugga och hjälpa mamma och tvätta hennes bil eftersom hon skjutsade ut mig till ridhuset, hon va jätte duktig och tack så mycket för hjälpen bästa mamam. senare i morgon så blir det hockey också. har ändå inget annat för mig så det blir det och det duger så det blir bra.. 
längtar även lite smått till skolan så jag får något att göra, har hela veckan planerad. så hoppas att hela den veckan springer i väg, sen ska ja bara planera nästa så går den också fort, hoppas ja!
men min vecko planering kommer i morgon, nu ska ja sova. bloggar i morgon, puss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0