26 september

tjenare bloggen.

har tyvärr inte hunnit bloggat förnst nu. förlåt..

skolan idag gick helt okej, hade inställd idrott på morgonen och sista lektionen hade vi matte prov och det gick kanon. fick 18 poäng bara på a-delen alltså ett g direkt där, ska ju göra b-delen i morgon. hoppas den går bra den med!
efter skolan så hjälpte ja mamma med att få ner massa äpplen från trädet fick även med min en pappers påse till stallet också så nu ska ja allt skämma bort dom :)
red på Profit och hade det mys i stallet.
hoppade direkt in i duchen när ja kom hem. nu har ja kollat på ensam mamma söker och svenska hollywoodfruar. tycker det är lite fräsigt. men nu ska ja hoppa direkt ner i sängen med min mattebok.
i morgon blir det till lanna och hämta två höbalar till Profit & Lilleman. dom får Monica utav mig för att ja fick låna dom på ridläger.
sen ska ja städa mitt rum för det är verkligen kattastrof ;) och plugga förståss. men godnatt snuttisar.






tog även bilder på Profits & Lillemans mat för någon dag sen.
dom får precis samma mat bara att Lilleman får lite mindre mängder.
de får bara mat på kvällen och då får dom betfor och kraftfoder och hö och om man har något som morötter eller äpplen så får dom ju naturligtvis det också. men ikväll fick dom både äpplen och morötter !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0