ÄLSKLING SNÄLLA, KOM HEM NU...



nu kan ja inte göra något annat än att bara gråta.
ja saknar dig verkligen as mycket. ja visste att ja skulle sakna dig mycket. men inte så här mycket...
du är verkligen mitt allt. kan inte leva utan dig, är fullständigt beroende av dig!
mina dagar utan dig är jobbiga.
att gå upp på morgonen och tänka och veta att man inte får träffa dig idag heller.
det gör så in i helvetes ont i mig att känna så. ja vet ju inte alls om du känner samma som ja.

för mig här hemma i sverige går dagarna sjuuukt segt, men för dig går det väl as fort och vill säkert inte hem när ni ska hem.
men då är det min tur att ha sig hos mig.
tårarna bara rinner och rinner, dom tar aldrig slut.
snälla älskling, bara kom hem nu?

vet att det är nästan precis en vecka kvar tills du är hos mig. det har gått hälften. och kommer ta precis jävla lång tid till?! hur har ja bara stått ut den här veckan?
jo, ja har sysselsatt mig med massor. utan Profit och Lilleman skulle ja aldrig i hela världen klara mig.
när man inte har den första har man dom två andra som är precis lika bra.
men om ja ändå kunde ta hem dom två andra och ha hemma o ligga i sängen med o mysa med.

du Oliver Malinen är det bästa som har hänt mig och det kan inget ändra på.
jag älskar dig med hela mitt hjärta, glöm aldrig det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0