Vad ja använder till mitt hår

Tänkte visa vad ja använder för produkter för att mitt hår ska må bra.
Använder inte så värst mycket saker till mitt hår men tänkte iallafall visa det :)

Jag använder Syoss shampoo & balsam. Tycker det är riktigt bra !
Det kan man köpa på en vanlig ica affär som billigast.
Lanza tycker ja är ett riktigt bra märke. Den lila flaskan använder ja när ja har duschat när håret är blött och den ''gröna'' kan man använda både och. Har verkligen gett resultat så det är värt att prova.
Lanza produkterna kan man köpa på nätet eller hos din frisör.
Lee stafford är även där ett bra märke.
Den rosa flaskan till vänster är ett dry-shampoo som ja använder när ja känner att håret börjar bli fett men vill låta det vara så eftersom det är bra att låta håret vara fett. Den till höger är ett värmeskydd som ja bara älskar. Dom här sakerna kan man köpa på Kicks säkert på andra affärer också men det är där ja köpt dom.
Urban är ett slagsglansspray som ja använder när ja känner att ja vill att håret ska blänka lite extra.
K.style är också någon glans fast i ''gel'' föredra helldre i spray.

Wellas hårinpackning använder ja, den ända ja använder så ja vet inte om den är så bra men okej. Någon som rekomenderar någon annan?
Och sen det här med plattången, den försöker ja att undvika så mycket som det bara går.
på Skoldagrana kan ja säga att ja NÄSTAN aldrig plattar håret utan bara när ja ska göra något speciellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0