27 januari

Har inte haft tillgång till dator i veckan därför ja inte bloggat. Min är ju fortfarande på lagning och har ingen aning om när ja får tillbaka den. Hoppas på snart så ja kan börja blogga bättre igen.

I veckan som gått har ja inte gjort så mycket som pluggat, ridigt, vart på kurs på trafikskolan och vart med min pojkvän.
Så det har väl inte vart något att blogga om. Nu ska ja börja packa för att åka ner på träning och direkt efter så kommer mormor och hämtar oss och sen till hockeyn.  Så hoppas det blir bra.
och i morgon, vad är det för dag då, jo? då är det min födelsedag. 16 bast, hahah ;)
Blir först och kolla på min underbara pojkvän som har cup sen kolla på Degerfors-Örebro när dom spelar tränings match. Nu ska ja packa klart sen äta och lite så. Hoppas ni får en bra helg för det ska jag ha.

Kommer inte bli så bra bloggning tills ja från min dator igen..




Blir så sugen att dansa zumba när ja hör den här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0